Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
10.11.2009 14:06 - Ето как паркират блондинките! (Супер смешно видео)
Автор: artlifestyle Категория: Забавление   
Прочетен: 1936 Коментари: 1 Гласове:
1



             Мислите си че шегите и закачките, които се отнасят за жените и техните умения да пофират са просто измислица...тогава наблюдавайте следния видеоклип на заснета блондинка със скрита камера.....тя със сигурност изпитва известни затруднения...може би успява да създаде един цял анти-наръчник за това какво да не прави един водач....Мнения очаквам от вас?

Моля гледайте!!
Още видеоклипове и снимки тук!


 



Тагове:   video,   клип,


Гласувай:
1



1. lubima - хахахах тази е също като мен ;). . . . ...
10.11.2009 14:09
хахахах тази е също като мен ;)....нищо, че не съм блотндинка))ей това паркиране ми е най-трудно ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: artlifestyle
Категория: Забавление
Прочетен: 1002209
Постинги: 389
Коментари: 208
Гласове: 469